fredag 16 april 2010

Eftersom jag skulle jobba kväll idag satt jag uppe en bra bit in på natten igårkväll.
Tycker ofta det är så att man bara längtar efter att få sova mest hela dan, och när man äntligen väl skall få sova, ja, då tusan är man inte ett dugg trött.
Inte förrän närmare klockan två kom jag i säng.
Sju imorse ringer de från jobbet och undrar om jag kan jobba dubbelpass istället. Tretton timmar. Jag svarar typ i nattmössan och tänkte att det passar ju jättebra eftersom jag inte jobbat så många timmar denna veckan. Bara någon minut senare ångrar jag mig och undrar vad fan jag gett mig in på?! Det är ju en sak att jobba dubbelpass nån gång ibland, men efter att bara ha sovit fem timmar känns det ju mindre lockande...
Nu är det iallafall gjort och jag kan inte annat än att känna mig nöjd över mig själv. Och en aning trött då oxå.
Godnatt på er och ha en trevlig helg!
Och grattis på namnsdagen lillebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar