torsdag 29 april 2010

Hade en jättetrevlig kväll med tjejgänget här i gårkväll!
Blev en liten spontan ostbricka till téet, eftersom jag var så sugen på det när jag stod i affären...

Idag hade jag bara en sån där kort lektion, så min farmor & farfar var här och passade Nicole medan hon sov middag. Perfekt att man kan lösa det så, och dessutom är det ju trevligt att hinna fika med dom oxå!
Efter det var jag och Nicole på en promenad och mycket mer än så hann vi inte med av dagen innan det var dags för middag och nattning. Jag hade ju som vanligt tänkt att dagen skulle ha några fler timmar och att jag skulle hinna plugga inför tentan nästa torsdag, men det gick ju sådär bra känner jag...
Nicole tog en timme att natta, så det slutade med att även jag somnade där en liten stund. Det är ju verkligen stört omöjligt att ligga i sängen och låtsas sova inför henne när man är supertrött, utan att själv slumra till.
Vet inte vad det var med henne för trött var hon. Sov en kort sväng i förmiddags och verkade jättetrött när vi myste med napp & kanin framför "I drömmarnas trädgård", Nicoles nya favvoprogram.
Då gosade hon in sig i min famn och gav tecken av att kunna somna vilken sekund som helst, men när hon sen hamna i säng var det ett himla liv! Puh!
Ja, nu sitter jag iallafall här och får väl ta fram min bok och börja läsa några sidor.
Skall upp och jobba tidigt imorgonbitti, men lär väl ändå inte kunna somna än på ett tag efter en så sen tupplur. Och provet är som sagt nästa vecka, så det är väl hög tid att börja öva då när man jobbar hela helgen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar