onsdag 14 april 2010

Igår passade jag & lillskruttan på att hälsa på mormor på jobbet. Alltid lika trevligt att hälsa på där!
Efter det tog vi oss en tur bort till Backaplan. Planen var att fynda vårskor i stora mängder.
Fyra affärer senare, och inte en enda sko rikare, var mitt humör i botten. Kändes som man slösat bort flera soliga timmar på ingenting. Nicole verkade dock tycka det var skoj att lalla omkring bland skohyllorna. Ungen älskar ju skor!
Jag verkligen MÅSTE skaffa mig ett par nya skor, snarast!!, så jag känner mig lite smått stressad över detta väldigt stora i-landsproblem :)
Var det inte fel storlek, så var det fel färg. Och lyckades jag hitta både rätt färg i rätt storlek, så nog fan var de obekväma ändå!
Får väl bli till att spendera ytterligare en dag i skoaffärer då antar jag. Jippi!, jag som älskar att kolla på skor. NOT!

Idag var det dags att jobba igen. 13-21.
Lyckades plugga en timme innan jobbet oxå, inte illa va?!
Är riktigt sugen på att krypa till sängs nu, men har tre tråkiga måsten innan dess; betala en räkning, söka högskoleutbildningar och skriva lite till på hemtentan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar