söndag 11 april 2010

Blev som sagt en tuff lördag :) Efter 8 timmar i skolbänken med högskoleprovet från helvetet framför sig, var mitt huvud aningen trött på kvällskvisten. Men jag kämpade på för att övervinna tröttheten och gav mig av hem till Sophie & Therese på förfest. Spenderade några mysiga timmar hos dem innan vi begav oss ut i partydimman. Efter omröstning vann Valand och det var faktiskt riktigt mycket folk där.
Hade en rolig kväll, men det var allt bra skönt att äntligen få lägga ner huvudet på kudden när man väl kommit hem.
Nicole väckte mig halv åtta, så jag fick åtminstone några små timmars sömn. Passade på att ladda batterierna när hon tog sin middagslur oxå.
På eftermiddagen mötte vi upp Hannes & My i Djurgårdsparken och efter en fika i solen hakade vi på hem till dom. Där har vi nu spenderat kvällen och det börjar bli läggdags för både Nicole och mig tror jag allt.
Hoppas ni haft en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar