söndag 20 juni 2010

Jobbade ett kortpass idag och jag kände mig så gott som frisk imorse faktiskt. Halsontet och hängigheten var ju helt borta redan från igår och någon feber blev det ju aldrig, så det var bara pyttelite snuva kvar. Men sånt kan ju sitta i i evigheter, så det är lika bra att räkna med att man får dras med det ett tag. Känns ju väldans skönt att jag blev sjuk denna helgen och inte nästa iallafall! Nicole och Stefan verkade dessutom klara sig. Peppar, peppar...

Nu skall jag börjar sortera ett tvättberg... Skall bli spännande att se om vi lyckades krympa Nicoles nya klänning en aning. Storlek 86/92, men ser ut att vara flera nummer för stor tyvärr. Får nog ta fram nål och tråd och lägga upp den några centimeter ändå... För hand, går det tror ni?! Skall jag invänta en träff med en symaskin kommer den nog hinna bli lagom innan dess och jag vill att hon skall kunna ha den NU. Skall lägga upp en bild på den senare. Den är så himla snygg alltså, helt i min smak in i minsta detalj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar