söndag 6 juni 2010

Herre Jösses vad tiden springer iväg...
I fredags jobbade jag kväll 13-21 och efter jobbet mötte jag upp Helena & Åsa i stan och hade sällskap med dom hemåt. Nu är Helena hemma i Göteborg igen för att ha sommarlov, skoj skoj!
Lördagen
spenderade jag, Stefan & Nicole i Slottskogen. Picknick, massa sol och massa bus!
På kvällen var jag & tjejerna på bio och såg Sex And The City 2.
Jag blev faktiskt positivt överraskad och tyckte den var riktigt rolig! Visserligen ÄLSKAR jag ju serien, så jag borde väl inte vara så svår att imponera på, men första filmen tyckte jag inte alls var lika rolig.
Efter bion gick vi till Vasa Viktoria och drack några öl, och sedan vidare till Excet för att släppa loss lite.
Idag har jag jobbat 13-21 och inte hunnit med så mycket mer än att leka ute på gården en stund med min lilla tjej. Och som jag saknat henne idag! Har längtat hem till henne varannan sekund och verkligen längtar efter en helt ledig dag, så vi kan hitta på nåt skoj och hinna umgås hela dagen lång. Hon har haft kompisar här i omgångar, så hon har nog haft en rolig dag iallafall!

2 kommentarer:

  1. Jag var också på Excet i fredags...

    SvaraRadera
  2. ..fast du var där i lördags såg jag nu :)

    SvaraRadera