söndag 27 juni 2010

En jättehärlig midsommarhelg fick vi!
Vi började som sagt firandet
i Nödinge, uppe vid sjön...

Nicoles farmor & kusin Frida

Midsommardansen...

Sill-lunchen

... kvällen fortsatte på Orust

Årets första dopp...

Grillkväll på midsommardagen...


Vi hade det så underbart på Orust att vi stannade en natt extra och var inte tillbaks förrän i förmiddags.
I eftermiddags kom Stefans mamma & syster Gunilla med familj hit på middag. Nicole springer efter sin stora kusin och försöker krama henne hela tiden, jättesöta!
Förresten har busfröt nu fått tand nummer fem. När jag kittlade henne på midsommarafton hittade jag en kindtand på vänster sida. Den var en bra bit utvuxen, så jag gissar att den kanske började bryta igenom redan förra onsdagen när hon var lite smågrinig mest hela dan. Men jag förstår inte riktigt hur vi lyckats missa den? Jag brukar ju ta mig en titt där inne i gapet nästan varje dag...
Imorgon börjar jag gå på schema och startar detta med ett kvällspass. Så planen är att jag & Nici skall åka till kolonin och hänga där ett par timmar innan jag börjar jobba. Hoppas, hoppas vädret är på vår sida!
Godnatt på er och hoppas ni haft en fin midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar