söndag 13 juni 2010

Jobbade ett kortpass idag med. Fast idag var det inte på mitt vanliga ställe, utan i demensteamet i Linné. Dom saknade folk, så jag blev tillfrågad att hoppa in hos dom istället, och det gick ju bra det med.
Stefan & Nicole var i Slottskogen under tiden, och trodde jag skulle mött upp dom där efter jobbet. Men Stefan, den virrpannan, hade sms:at hemtelefonen istället för min mobil, så jag cyklade tyvärr ovetandes raka vägen hem istället...
Vet inte riktigt vad vi hunnit med sen jag kom hem? Sov bort en bra stund medan Nicole vilade middag, och hon vaknade så sent att hon nog blir väldigt svårnattad ikväll... Hon är inte i säng ännu iallafall. Själv hade jag kunnat somna vilken sekund som helst, trots fyra koppar kaffe och en tupplur mitt på blanka dan.
Idag fick vi åtminstone bokat flygbiljetter för en semestervecka i norska Stavanger, hos Stefans syster Gunilla med familj i augusti. Känns skönt att iallafall ha nåt inbokat för min alldeles för fåveckiga semester denna sommaren.


2 kommentarer:

  1. om det hjälper så har jag haft totalt 1 veckas semester de senaste 6 åren.. :)

    SvaraRadera
  2. Va??! Du är ju knäpp unge! :)

    SvaraRadera