torsdag 3 december 2009

På eftermiddagen mötte jag & Nicole upp syster/moster Caroline på stan. Och jag fick med mig en NY MOBIL! ÄNTLIGEN!!!
Ville ju först ha en med lucka och utan touchscreen, men lättpåverkad som jag är bytte jag inställning helt efter att ha känt lite på Stefans väns Iphone.
Stefan hade
babblat en hel del om "Nokia Express music" med GPS och alla möjliga finesser, så det var en sådan jag var inställd på att köpa.
Kom hem med en Samsung Jet, för den andra var ju faktiskt ett heeelt år gammal nu, och denna Samsung var ju tydligen bättre på alla sätt. Så det fick bli den helt enkelt! Med drulle-försäkring, så jag kan tappa den hur mycket jag bara vill! Kan jag ju behöva för jag tappade min kölapp i golvet tre gånger bara medan jag fick hjälp.
Så länge man kan sms:a med alla tangenter så är jag nöjd. Har visserligen blivit expert på att hitta synonymer för ord innehållandes t, v och u nu eftersom knapp 8:a inte fungerat på min gamla skräp-reservmobil, men det har ändå vart sjukt jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar