lördag 12 december 2009

Fick köpt några små klappar till Nicole på stan. Och massa annat onödigt som vanligt. Gjorde några riktiga fynd på 10 kronors-hörnan inne på Coop :), hittade t.ex. en sån där underbar hårbottens-kliare, ni vet. Sådana som gubbarna sitter med i Nordstan och erbjuder folk lite kli i håret, för att sedan sälja kliar-grejen för några hundralappar. Och jag fick minsann min för en liten fjuttig guldpeng, det kallar jag fynd alltså! Den är sjukt skön, man får rysningar i hela hårbotten! Har gått och kliat mig nu halva kvällen nästan :)
Vann oxå en tradera-auktion idag, så en fin Molo-tröja till Nicole beräknas komma i brevlådan inom kort. Har börjat hänga på Tradera för några dar sen, och oj, vad skoj det är! Finns ju verkligen hur mycket som helst att buda på. Och spännande är det ju oxå, man blir så glad när man vinner en auktion. Hade även tänkt sälja lite saker med, men skall nog köpa en liten våg först för att lätt få koll på porto och sånt.
Nu blir det god lördagsmiddag här alldeles strax, men om jag skall vara ärlig hade jag & gubben min nog helst sluppit och bara stupat i säng, för ögonlocken hänger tunga på oss båda två. Va?!, inte ens halv tio en lördagkväll... Skall det vara så? Eller börjar vi helt enkelt bli gamla?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar