torsdag 17 december 2009

Godnattsagobok

Bidde inget åka till stan igår :( Stefan fick in lite jobbgrejer som han var tvungen att fixa först, och när han väl var klar var det min tur att "jobba". Hade ett projekt på datorn som var tvunget att bli klart, helst för flera dagar sen, men igår gav jag mig fan på att verkligen få det gjort. Så Stefan hade Nicole även hela denna kväll medan jag fastnade framför datorn. Som den tidsoptimist jag är, räknade jag med att bli klar på tre timmar. Mellan 15,30 och strax efter tolv satt jag. Visserligen tog jag några korta gosa-med-Nicole-uppehåll och en matrast, men det blev ändå nästan sju timmar i effektiv tid. Puh, blir så trött på mig själv, hur kan jag alltid beräkna tiden så fel?!
Det ser ut som hej kom och hjälp mig här hemma, så vad jag skall sysselsätta mig med idag blir inte svårt att gissa. Nicole är precis lagd för vila, så jag får väl passa på att sätta fart här så det blir nåt gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar