fredag 4 december 2009

Mjukissköldpadda med bebissköldpadda på ryggen

Jag är inte på något bra humör idag inte. Jag är fly förbannad! Blev lovad igår att det skulle ta EN timme att föra över mitt kontantkortnummer till abonemang. Sedan, efter EN enda timme, skulle allt fungera. Ja, eller hur?! Så klart det inte alls gör. Jag ringde till Tele2 och mitt abonemang skall fungera imorgon. Kan hända att det fungerar redan idag om jag startar om mobilen en jädrans massa gånger.
Självklart vägrar Tele2 ta på sig skulden och jag får ingen kompensation. Nä, då skall jag ringa ELgiganten. Tror ni man kan få tag i nån där? Nej. Jag vill bara skälla ut dom efter noter, men givetvis skall man inte ens få tag på idioterna...

Ikväll skall jag på inflyttningsfest. Jättekul utan mobil verkligen!

2 kommentarer:

  1. Haha, du e för skön :) Vad hände med "jag ska ABSOLUT INTE ha abonnemang? Puss

    SvaraRadera
  2. Hehe dom är allt för bra på att övertala även såna som mig dom där j*la säljarna! :)

    SvaraRadera