onsdag 25 november 2009

Jag har blivit förälskad! I den här vagnen. Ringde precis och pratade med dom som hade webshopen och hörde mig för hur långa barn som fick plats i. (Jag hade nämligen till min stora besvikelse läst i något bebisforum att denna vagn fanns i två olika märken, fast dom i grund och botten var likadana och tillverkades på samma ställe. Och då hade personen som postat inlägget tyckt att vagnen var perfekt om det inte vore så att deras 11 månadersbebis höll på att växa ur den.)
Killen i telefonen förstod precis vad jag pratade om. Det stämde att de två vagnarna var väldigt lika, kom även från samma leverantör, MEN denna vagnen var av storleken större. Normalstora barn fick bra plats tills de åtminstone var 3½. Enda nackdelen var det lilla lastutrymmet där nere, MEN handtaget skulle tåla en normaltung skötväska utan att vagnen skulle tippa och det hade jag inte räknat med. Det bästa av allt var att den finns uppställd i en liten butik i Linné, så jag kunde gå dit närsomhelst och provköra. Nu hoppas jag verkligen att den inte är en stor besvikelse i verkligheten, för jag har snart gått igenom alla 3-hjulingar på hela nätet snart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar