torsdag 26 november 2009

Idag har jag & Nicole varit på stan och shoppat lite grann. Jag fick mig en mössa och Nicole fick en hel del kläder. Jag verkligen älskar att köpa kläder till henne, det är så skoj! Det finns så mycket sött, helt oemotståndligt. Nu är 15 av de 24 paketen inköpta och det känns som det var en himla bra idé det här med adventskalendern. Jag kan liksom köpa massa skoj saker till Nicole utan att behöva få dåligt samvete :)
När Nicole somnat skall jag ha pysselkväll och slå in paket och kanske scrappa ihop några kort. Men det blir väl för sent som vanligt. Nicole har skaffat sig lite dumma vanor på sistone och velat vara öppe halva natten. Om hon bara vilar en gång på dagen tror hon att hon bara skall vila en stund när man lägger henne för natten. Då vaknar hon efter ett tag och är piggare än en lärka och det är stört omöjligt att få henne att somna om. Men idag har hon vilat två ggr så hon skall nog sova gott när hon väl kommer i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar