onsdag 11 november 2009

I förmiddags var vi på tandvårdsinfo på BVC, men eftersom min kära lilla mamma är tandsköterska hade jag redan full koll på allt dom snackade om ;)
Passade på att väga lilla tösen oxå. Hon hade knappt gått upp något den senaste månaden, men hon hade i alla fall inte gått ner något. Puh! Fast jag skulle inte oroa mig eftersom hon rör sig mycket mer nu än tidigare, och då bränner hon ju faktiskt mer oxå.
Vår lilla mammagrupp skulle ju kommit hit nu i eftermiddags, men vi sköt upp det då det blev för många avhopp. Jag och Helen tog en promenad istället och det var välbehövligt. Blev riktigt pigg faktiskt! Har inte kommit ut på långa promenader innan det börjat mörkna nu på flera dagar.
Nu fick jag så mycket energi att jag inte riktigt vet vart jag skall börja, har massa små projekt att ta tag i. Men jag skall nog fortsätta digga smurfhits med Nicole en stund istället. Bara njuta av henne, utan massa tråkiga måsten!
Trevlig kväll på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar