torsdag 12 november 2009

Dagen stod utan planer, men det löste sig fint ändå. Emma kikade förbi en snabbis innan hos skulle klippa sig på andra sidan gatan, och även Helena kom förbi i samma veva och fikade med oss. Sen hängde vi på bort till salongen och jag fick äntligen bokat en tid! Så på tisdag skall jag få ordning på kalufsen (om Jenny kan passa Nicole en stund). Måste bara komma på vad jag vill ha för friss nu då...
Sedan tog jag, Helena & Nicole en promenad in till stan och kikade lite på HM. Köpte ett par fina Hello Kitty-tofflor till Nici och barnsligt söta strumpor till mig, även dom Hello Kitty. Innan Nicole kom till världen tyckte jag bara den där katten var töntig, men sen kunde jag inte motstå längre :)

Är mobillös nu igen, så jag får allt ta och bestämma mig illa kvickt för vilken modell jag skall välja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar