söndag 25 oktober 2009

Regnet fullkomligen öser ner här hos oss, men det rör inte mig i ryggen. Det känns faktiskt bara mysigt, för jag har en hel del projekt att pyssla med. Har äntligen kommit igång med mitt stora julklappsprojekt och det är väl tur det, för det går inte snabbt märker jag nu.
Denna julen skall bli riktigt bra hoppas jag! Stefan sa redan förra december att åh, jag längtar tills nästa jul!
Och det är ju Nicoles första så vi får allt göra den perfekt, även om hon varken förstår eller kommer minnas nånting :)
Jag tänkte även att jag skulle göra en julklappskalender till Nicole där hon får öppna ett litet paket varje dag. En sådan hade vi när jag var liten. Nicole älskar ju att prassla upp papper och jag behöver öva på att slå in paket lite snyggare, så jag skall nog allt klara av att hitta 24 nödvändigheter att slå in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar