måndag 19 oktober 2009

Idag har vi bara gjort tråkiga saker. Nödvändiga måsten, såsom städning, fönsterputsning och annat tråk. Väntade hela dan på att jag skulle komma in i mitt städtrans, som faktiskt brukar infinna sig efter en stund, för det mesta... Då man helt plötsligt blir som nån robot som sköter sig själv. Man liksom försvinner in i en annan värld, börjar tänka på massa andra grejer och helt plötsligt har man städat det fint och rent i hela hemmet. Sånt gillar jag. Men nu när man hela tiden vid sidan om får roa och hålla koll på en liten bebis så blir det liksom inte på samma sätt längre. Allt går jättelångsamt och man hinner inte ens hälften av det man hoppats på.
Nu lät jag nog lite väl negativ. Jag och Nicole har jättemysigt ihop, även om vi bara har städdag :)
Imorgon hoppas jag att vi hinner klart med vardagsrummet och sedan att det blir hyfsat väder så vi kan promenera in till stan. Är supersugen på att kolla lite i affärer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar