onsdag 21 oktober 2009

MIN MOBIL ÄR SÖNDER!!! Jag känner mig helt handikappad! Hur klarar man sig? Ljudet är helt väck, jag hör inga toner eller röster, ingenting. De jag pratar med hör mig och jag kan kommunicera via sms, men inte mer än så. Så nu blir det att illa kvickt hitta en ny mobil. Hade ju ändå tänkt börja kolla på en ny mobil snart med bättre kamera och roliga finesser, men jag ville ju inte bara köpa någon i all hast för att jag är helt desperat. Tips på prisvärda mobiler (helst med bra kamera och gullig design) någon?

2 kommentarer:

  1. Hallå!

    Jag tycker den här är snygg, Sony Ericsson W508. Stegräknare, radio o kamera har den med, allt man kan behöva. :)

    Men den har kanske inte så gullig design.. men man kan byta skal verkar det som. :)

    / Therese

    SvaraRadera
  2. Ha ha, det är just den som jag spanat på och i nuläget är den mitt förstaval faktiskt! Hittade ett snyggt ljust skal med nån blomgren typ... Hade gärna velat ha nåt rosa. Men men, man kan inte få allt och jag är säkert bara inne i en rosa-tönt-period nu och kommer kanske tröttna snart. Jag ville helst ha en Erikson T707 men den var tre-låst. Och jag vill INTE HA TRE!
    Tack för tipset!

    SvaraRadera