lördag 6 augusti 2011

Min lediga helg är tydligen redan slut... Jag blev inbeordrad för morgondagen. Men men, man skall ju få en extra slant då har jag hört och dessutom skall det ju regna. Jag kommer åtminstone känna mig riktigt nöjd i morgoneftermiddag, då har jag gått in och jobbat extra både i tisdags & onsdags + sedan söndagen nu då, som jag dessutom skall få extra bra betalt för. Efter nästa vecka har jag ju semester igen, som man skall ju inte klaga! Känns bara lite pafft att min lediga helg tog slut så fort och oväntat. Har iallafall hunnit tvätta och storstäda, och kvällen spenderade vi på ett litet berg i Slottskogen med utkik över stan. Kaffe, smörgås, chips, godis och ett glas rött fick förgylla vår picknick. Myspys.
Hoppas ni har en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar