tisdag 30 augusti 2011

Blev inte många timmars sömn inatt... Kom inte i säng förrän halv två, var så uppe i varv och fastnade i en röjar-psykos och kunde inte sluta greja i ordning med alla papper, böcker och byrålådor...
Klockan skulle ringa halv sex imorse, men redan tio över fem vaknade Nicole och var oförskämt pigg. Så ja, lite drygt tre timmars sömn inför första skoldagen kändes ju inte sådär jätteförberett.
Men det gick bra, jag var ganska pigg och är ju fortfarande vaken som ni ser. Fast det är nog mycket tack vare att desperate-gänget vart här ikväll, annars hade det blivit sängläge för länge sen. Vi hade glassorgie och snackade skit. Mys pys!

Hämtade ut tentan idag äntligen! Visste ju bara att jag blivit godkänd, men inte hur de olika delarna gick. Fick VG på tre av dem (två av dem ALLA RÄTT!!) och löjligt nära VG på de andra tre.
Borde väl vara jätteglad att jag klarade kursen, men det känns ändå aningen bittert att det bara blev ett G på hela kursen när jag låg så nära ett VG ändå tror jag...
Ja ja, nu har vi redan hoppat in i nästa kurs och här går det minsann undan. Tenta om 2½ vecka redan. Mikrobiologi, skall bli sjukt intressant!
Godnatt på er, nu glöder det i ögonlocken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar