onsdag 19 oktober 2011

Idag var det hemmaplugg som stod på schemat och jag hann skriva ihop allt jag behövde för att förbereda mig för fredagens seminarium. Även imorgon är det hemmaplugg som gäller, och då kan jag istället börja läsa in mig inför tisdagens seminarium som är supermycket att gå igenom... Puh, blir trött bara jag tänker på det! Men nu känns det i alla fall som att jag ligger en dag i förväg, för jag räknade inte med att blir klar med dagens grejor redan idag. Så med lite flyt och en gnutta disciplin kanske jag slipper sitta hela helgen med böckerna. Eller rättare sagt, jag vägrar sitta hela helgen med det. Någon familjetid skall man ju allt få ha!
Nu väntar sängen, är ganska trött i kroppen efter att ha roat mig med kvällsstädning från att  Nicole lagt sig vid åttatiden tills nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar