onsdag 5 oktober 2011

Både idag och i måndags hade vi föreläsningar till klockan fem, så jag var inte hemma förrän efter halv sju. Dessa dagar känns det ju inte så skoj att pendla, även om jag annars inte brukar se det som något problem.
I måndags hämtade mamma/mormor & syster/moster Nicole på dagis. Vi hann inte mycket mer än att äta lite kvällsmat efter att jag kommit hem, men dom andra hade ju åtminstone hunnit få lite mer tid till att leka och umgås. Syrran stannade här över natten, så vi såg en film, Friends with benefits. Den var sådär halvfånig, romantisk och lättsedd,  i princip det enda jag pallar att se när ögonen går i kors. Man behöver liksom inte tänka efter nånting, skönt!
På tisdagen var jag & Nicole lediga, så syrran passade henne medan jag smet iväg till frissan och blev snygg i håret. På kvällen kom några av tjejerna hit på desperate housewives-premiär för säsongen. Vi blev inte så många, men det var ack så mysigt ändå!
Imorse när vi vaknade var Nicole glödhet, så hon har stannat hemma med pappsen idag. Efter att ha vilat mycket nu på eftermiddagen är hon ganska pigg just nu, och eftersom vi både har sovmorgon imorgon skall vi ha en lååång myskväll här nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar