onsdag 12 oktober 2011

Idag har vi lagt statistikboken åt sidan och kör lite hälso- och sjukvårdsrätt istället. Nu börjar jag komma in i det där jag vill lära mig allt!-ruset, som brukar infinna sig när jag strax innan tentorna förstår att jag måste sålla bättre för att hinna få in det viktigaste i skallen. Men så helt plötsligt känns allt ju så sjukt spännande och intressant att jag inte vill sålla, jag vill läsa och lära mig ALLT i hela böckerna. Och varje gång frågar jag mig själv - varför började jag inte tidigare? Nästa gång.. då skall jag minsann börja plugga i tid...  
Nå ja, jag får plugga på nu i två dagar till och sen bara göra mitt bästa och hoppas på en massa tur.
Vilket skönt väder vi haft idag då! Jag & Nicole mötte upp Hannes, My, Camilla & Fanny ute på lekplatsen efter dagis.  
Såna här dagar kan jag gå med på att ha höst, annars tycker jag det mest är en onödig utfyllnadsperiod på året. Den har liksom norpat för mycket på sommaren de senaste åren och det gillar jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar