torsdag 29 september 2011

Puh! Sitter här och tar mig en liten rast, laddar upp energilagret med lite tuc + brieost. Och det behövs... Sov bara några få timmar inatt, har hållit igång hela dagen med föreläsningar, matinköp och efter Nicole somnat drog jag igång storstädning. 
Imorgon kommer Emelie hit, som jag skall skriva ett litet arbete ihop med, så städningen gick liksom inte att skjuta upp längre...
Åh nej, nu känner jag att jag nog inte borde satt mig ner. Tröttheten kommer smygandes... Det är ju det som är knepet, att aldrig sätta sig ner och pusta ut. Då blir man bara seg. Mycket bättre att bara hålla igång och inte känna efter.
Men nu är det bara våttorkningen kvar, sen får jag äntligen, efter en dusch och säkerligen en del annat småpyssel jag kommer på som måste göras, så får jag äntligen läsa slutet på min lilla bok... Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar