fredag 30 september 2011

Jaha, och där var klockan redan över elva då. Det innebär läggdags för lilla mig som skall upp och jobba tidigt både lördag & söndag...
Imorgonkväll skall Helena ha middag och på söndag efter jobbet skall jag åka till Björkekärr och hämta upp min lila skrutta som passats av "mojfaj med hägget". Tänkte även passa på att hinna umgås lite med farmor & farfar också när vi ändå är där i krokarna. Så ja, helgen kommer nog försvinna i ett svisch.
Idag har jag & Emelie mer eller mindre skrivit klart vår lilla inlämningsuppgift inför nästkommande vecka. Känns mycket skönt att ha det gjort åtminstone. Resten av eftermiddagen spenderade jag & Nici med Maja & hennes mamma på lekplatsen. Sedqn blev det middag, följt av popcorn, Idol och tvättvikning. 
Godnatt från mig! Hoppas ni haft en skön start på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar