tisdag 22 februari 2011

Nicole har träffat mycket familj de senaste dagarna...
Lördagen spenderade vi ju som sagt med hennes farmor Ingela, som förövrigt fyller år idag. Grattis grattis!
Söndagen spenderade Nicole & Stefan i Nödinge med hennes farfar, bästemor & farmor medan jag jobbade.
Gårdagen var jag och Nicole hos Emma och kikade på hennes nya, fina lya. Det bjöds på god lasagne och en helt fantastiskt god sallad! På hemvägen tog vi en tur förbi min farmor & farfar. Dit kom även pappa/morfar för att få träffa lillskruttan
en stund.
Och idag har mormor & moster Caroline hämtat på dagis och umgåtts med oss hela eftermiddagen! Även Stefans kompis Mattias kom förbi, som Nicole har frågat efter ett tag nu...
Så fort Nicole fått av sig ytterkläderna tog hon mommo i handen och ville bygga med lego. Jag gick och satte mig bredvid, men fick då till respons av en bestämd liten dam; "akta dig mamma! Laga mat!" Caroline skulle minsann också vara med och leka men jag skulle tydligen hålla mig i köket. Den är ju snäll!
Imorgon väntar enskilda studier. Skall bli riktigt skönt att få två timmars sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar