tisdag 1 februari 2011

Första seminariet avklarat och det kändes ganska gött när läraren sa att vi tagit 1,5 poäng nu. Jihoooo! Bara 178,5 poäng kvar nu då!
Skall lägga mig tidigt ikväll har jag planerat. Kan behöva en lång natts sömn för här har vart sjukstuga ett bra tag, och nu börjar även jag känna mig lite krasslig.
Nicole har inte vart på dagis på över en vecka, men hon skall antagligen få gå dit imorgon äntligen. Vi får se hur natten blir...
Ingen blir lyckligare än lilla skruttefian själv om det blir dagis imorgon. Under en vecka hemma vet jag inte hur många gånger vi har suttit i ring och alla gosedjur och dockor skall hålla varann i hand. Sedan skall vi sjunga "mojjon, mojjon". Till och med nu i duschen skulle den lilla grodan och badankan sjunga "mojjon". Och det var inte lätt att försöka få deras små händer att hålla fast i varann kan jag lova...
Nä, godnatt på er. Inte fastna framför datorn nu var det ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar